Ella-en-Trees.reismee.nl

eerste dag op volle zee

Goed niets gewonnen. We hebben eerst eens rondgekeken op 11 dekken, Ja toch wel een groot schip. De gemiddelde leeftijd zal zo rond de 80 zijn hahahahahahaah oke we vermaken ons goed hoor. Lekker eten (iets te zoete vette toetjes) Hebben een pianobar bezocht en daar zetten ze de rollator aan de kant van de dansvloer en hup met de beentjes. Met Parkinson en al. Toch wel heel vertederend om te zien. Goed als het niet oud is dan hebben ze het syndroom van down. Een enkeling uitgezonderd (wij dus ) nee hoor er zijn wel meer mensen maar de leeftijd ligt zeer hoog.

Vandaag rustig aan Oke heb een bootcamp achter de rug deze was redelijk intensief en ja mag morgen weer. Trees heeft uitgeslapen nou nee niet echt ik bedoel je wordt nog steeds vroeg wakker en kunt dan niet echt slapen, Ik heb maar een ontbijtje gehaald Trees was lekker lui. Weet ook niet wat me bezielt om zo actief te zijn hahaaha.

Ondertussen hebben we een verrassing jajajaja de zon is door gebroken en het is zowaar warm!!!!!

We gaan nu zwemkleding aan trekken en lekker van de zon genieten. Hebben we onderhand wel verdient.

Dat was het voor nu later of morgen meer

Bedankt voor de reacties erg leuk te zien dat jullie meeleven.

Annelie

He trees en Ella,

Het is dat ik geen 80 ben en geen rollator heb, anders zou ik er tussen passen hahaha.
Ik ben blij dat jullie het zo naar de zin hebben.

xx liefs Annelie

Fokke Beerlings

Hoi Trees/Ella, Het ziet er naar uit dat jullie je wel vermaken, houden zo. Trees gefeliciteerd met je... verjaardag ook namens Neel. Groetjes fokke

Edith

Hey Ella en Trees,

Klinkt allemaal erg gezellig! En zo te horen een prima gezelschap aan boord, wat is er mis met rollator-rock zou je zeggen. Paar steunkousen meer of minder mag de pret niet drukken! Haha! Wie weet worden juliie we de nieuwe "nicole smith". 90 jaar en stinkend rijk, de man van je dromen...! Maar goed, alle gekheid op een stokkie, zo te horen hebben jullie heel veel lol en een heerlijke vakantie! Liefs, Edith

monique de buuf

Hai Trees en Ella,
Ik ben blij dat jullie zoveel lol hebben. Zat ik trouwens ook niet over in na trees haar verhalen van te voren.
Hebben jullie al mee gedaan aan het grootste entertainment spel voor 80 plussers???? haha zijn ook grote prijzen mee te winnen hoor! en je hoeft er alleen maar kruisjes voor te zetten. Echt iets voor jullie kun je lekker lol trappen tussen door. alhoewel je hebt kans dat je klachten krijgt van de mensen om je heen want dan verstaan ze de nummers niet meer. HAHA have fun!!

monique de buuf

sorry Liefs Monique.... natuurlijk

sonja

De stemming is goed zo te lezen. Zijn het echt allemaal 80 ti(ij) gers? Wellicht hun geheugen nog eens opfrissen met de vogeltjes dans?
Blijf vooral zo door gaan: lekker eten en drinken, lachen en vooral blijven sporten. Lieve groeten uit Zeegse, Sonja