Ella-en-Trees.reismee.nl

Aan boord

Zo ik neem heel eventjes mijn kans Ella is 500 dollar aan het binnenhalen bij een prijsvraag of zoiets. Ik geloof dat ik niet helemaal goed heb opgelet.

Ja ja jullie lezen het goed we zijn ruim 3 uurtjes aan boord en hebben al weer van alles gedaan. Onder andere inschrijven voor een prijsvraag tja en die uitslag is nu.

We hebben en druk schema hoor staan vandaag al redelijk vol geboekt. En we zijn echt met de grijze golf mee. Dat ik een beetje mank loop nou dat valt hier niet op tussen alle rolators en rolstoelen etc. Tjonge tjonge tjonge we kunnen zo aan het werk hier. Maar goed we zullen ons wel vermaken denk ik.

Ella gaat het morgen helemaal maken want die gaat een bootcamp workout doen dus die komt helemaal gestroomlijnd weer terug in Nederland. Moet toch een beetje lijken als we die avondjurken gaan aantrekken.

Als eerste zijn we maar eens bezig om gescheiden bedden te krijgen. Om nou een nachtje bij elkaar in 1 bed te slapen onder 1 dek mwah!!! Maar om dat nou 10 nachten vol te houden is zelfs voor ons wel een beetje veel van het goede.

Het weer laat ons wel een beetje in de steek tja dat kan dus zelfs hier. Zijn nog een beetje de naweeen van de ' sneeuwblizzart' die hier over de zuidelijke staten is getrokken.We zullen zo eens buiten gaan kijken moeten zo voor de sloepenrol ergens aan dek verschijnen. Dan kunnen we met zijn allen rustig om 17.00 uur afvaren. Op naar verre horizonnen en al wat meer op ons pad komt.

Eerst maar eens zorgen dat we een beetje wegwijs wordenop het schip. 11 Verdiepingen is wel wat veel voor ons. We verdwaalden al in het hotel dus ...Em ja hoor Ella is weer terug en ze was de weg al kwijt verkeerde verdieping. Maar gelukkig lopen er heel veel mannetjes rond die maar al te graag willen helpen . Die jong blommen...

De verhalen van gisteren dat was echt wel een verhaal apart. zo lang heb ik nog nooit gedaan over zo'n klein stukje tekst. Maar als de deleteknop wel op een hele gevaarlijk plek op de muis zit, gebeuren er wel hele gekke dingen.Tjonge wat hebben wij gelachen en er uiteindelijk ook maar een wijntje bij genomen. Waar we later achter kwamen dat dat in het geheel niet toegestaan was. But who cares. wij hebben tranen met tuiten gelachen.

Undecided

Ga zo eens kijken waar Ella is en of ze de prijs al heeft gewonnen.....

Als er weer spannende verwikkelingen zijn melden we ze natuurlijk weer direkt.

marian s

zo te horen hebben jullie die hoofdprijs al.
Zo zit je in castricum bij een 90 jarige en zo zit je in america.
Fijne tijd toegewenst groet Marian