Ella-en-Trees.reismee.nl

laatste dag aan wal

Goedemorgen het is nu 8.30 am hier en ik (Ella) ben erg fanatiek wezen sporten (fitness), daarna ontbijtje halen voor ons beiden. Trees heeft rustdag.Hier staan ook de computers dus ik ben zo vrij omjullie even op de hoogte te brengen. Sorry als eerdere verhalen een beetje verwarrend zijn maar als jer 4 keerhetzelfde verhaal moet schrijven krijg je dat. Had echt ruzie met de computer muis. Aan de zijkant zit een knopje waar je dus NIET aan moet zitten.Goed door al het gedoe met die blog gister zijn we niet meer aan klein Venetie toegekomen. We zijn met de taxi down town geweest om daar een hapje te eten en we zouden uitgaan. WHAAAA wat een ballen tenten zeg.....Dat viel tegen. De winkeltjes waren open en overal was sale!!!!! Nu kan Trees ook nog goed afdingen dus we hebben een paar leuke dingen gekocht. Hadden nog geen overgewicht met onze koffers hahaha.

Wink

Straks koffers pakken en dan gaan we op cruise. Ja Marian je had gelijk maar we zijn eerst drie dagen in Fort Lauderdale geweest. Hebben hier toch wel een paar heerlijke dagen gehad. Kunnen nu uitgerust aan de cruise beginnen. We zitten eerst twee dagen op zee. Moeten om half 4 inchecken het is zo'n 45 minuten rijden dus we gaan op tijd weg. Hebben gister een telefoonnummer van onze taxichauffeur gekregen, kunnen hem rechtstreeks bellen.

Ik denk dat we vanavond nog wel een stukje schrijven als we aan boord zijn. We zijn zo nieuwschierig wat voor mensen er aan boord zijn......

Misschien worden we wel bejaarden hulp pfffffffff.

Undecided

Bridget

Hahahah wat leuk zeg, nou zo te horen hebben jullie het nu al stik gezellig! Voor doorgaan!!! xxxxxxxxx

Juliëtte

Was de verwarring in het vorige stukje alleen van het 4x schrijven, Edith en ik hadden de indruk dat er ook een lekker borreltje achter zat, we vonnden het in ieder geval een gezellig verhaal. geniet ervan en veel plezier aan boord.