Ella-en-Trees.reismee.nl

goed laatste stukje en nu in een keer goed

Trees heeft de computer muis verstopt haha

O stukje vergeten gister naar de Everglades geweest. Mooi nastuurgebied. Na ongeveer een uur met de congierge gesproken en gelachen te hebben Hadden we een heel programma gemaakt waarvan we tot nu toe alleen de Everglades hebben gedaan.

James is de congierge hij is een homo vreselijk lief en behulpzaam, heeft twee nederlandse vriendinnen in Amsterdan

oke meligheid slaat toe bespaar jullie de details hahaha maar weer tranen. hoe erg kan vakantie zijn hahaha

Terug bij James hij heeft van alles geregeld wij konden met Indianan Jones naar de Everglades waar nog echte alligators in het wild leven. Hele maal mooi willen wel foto's mee sturen maar hebben nog maar een half uur dus we moeten even kijken hoe we dat moeten doen. waarschijnlijk lukt dat vandaag niet meer want we willen zo ook nog iets anders doen dan te typen ons hele middag programma ligt overhoop door deze zeer leuke entertainende site haha.

om 1.10 pm sharp was de taxi daar..vol spanning... We hebben even zitten praten met een stelletje uit Zweden. Gaan een dag later op cruise. Zaten ook nog twee zeer ' slanke' Ameriakaanse dames bij ons in het busje, Ach ja... Was wel leuk De kapitein was wel leuk en de aligators ook. Ze lachten allemaal We proberen dit dus op de foto mee te sturen waarschijnlijk op een andere pagina aangezien ik niet veel geluk heb met deze verhalen.

Na de rondtocht op deairboat hebben we een alligator wrestling gezien. hahah nou ja ook daar spreken de foto's boekdelen... Hij was wel aangenaam om naar te kijken de alligor natuurlijk hahahaha,

Nou we hebben een zeer gevaarlijk middagje achter de rug. denk dat het scheuren op die boot nog het meest gevaarlijke was maar we hebben wel mooie vogels gezien.

oke. we hebben dit ook gedaan omdat het weer een beetje minder was, of te wel koud en 's nachts regen Ja ik ben weer ergens .... ( even voor de lezers die het niet weten Als ik (Ella) waar ook ter wereld kom regent het een dag of een nacht maakt dus niet uit waar.

Vandaag weer tropisch warm gelukkig, maar ze voorspellen dat we een staartje mee krijgen van noordelijke staten Nou ja eigenlijk zuidelijkestaten maar boven Florida, waar het sneeuwt

Dus we hebben een fleece trui aangeschaft ( ja Kris en Marlies je leest het goed maar wel een hele mooie) Niet zo erg als een buideltasje of een zakje om je nek hahaha.

Vanmorgen erg actief geweest Gesport (fitness) en gezwommen) ja ook dat doen we, maar daarna hadden we rust verdient en lekker aan het zwembad gelegen lezen in de zon.

Zo dat was het tot nu toe we gaan nu naar klein venetie met de watertaxi. Moeten wel ff zoeken maar dat lukt ons wel hahahaha. anders wordt het lopen.

Jan of Margot willen jullie ons het mailadres van Jose en Wouter geven

groetjes Trees en Ella van Ella-en-Trees.reismee.nl

kris

heey moeder en Trees nou het is blijkbaar erg gezellig!! 1 opmerking over die fleecetrui we hadden een AFSPRAAK trees, als mijn moeder ook maar een buideltasje of wat dan ook en hier behoort een fleecetrui toe wilde kopen zou jij haar tekkelen met je stokken!!!! ik wil deze bewuste trui op geeneen foto zien en stel voor dat jullie deze nog in amerika ritueel verbranden!!! MAM zo versier je die knappe mannen niet!!
voor de rest heel veel plezier xx

marian s

Ik snap er niets meer van ,gij zou toch een cruisse maken ? verlicht mijne geest eens!!!

Annelie

Ik zal het proberen uit te leggen.
Zo'n rolstoel word alleen gebruikt als je gaat vliegen als je ietsje minder ter been bent, zo kan je namelijk begeleiding krijgen en krijg je voorrang in de rij. Verder word er geen rolstoel gebruikt. En ze zijn inderdaad een cruise aan het maken.