Ella-en-Trees.reismee.nl

ruzie met de computer muis

Oke we beginnen opnieuw Ik lach nog steeds en we zitten hier nu anderhalf uur om jullie te laten mee genieten.

Nu moet ik mee delen dat ik op het laatste moment de muis te pakken kreeg en op de bewuste knop van delete wist te drukken , Trees heeft nu volledig beheer over de computer muis en ik mag typen wat al steeds moeilijker gaat. Neem nog een slokje........

Ik blijf maar incognito

Cool
Goed Trees zit nu te janken waarschijnlijk door al dit gedoe we worden redelijk melig. Tranen over de wangen....zelfs bij mij en ik ben altijd zeer rustig en lach gelukkig nooit te veel met mate ja hahahahahaha

Goed waar waren we O ja uit het vliegtuig stond men Trees al op te wachten in Detroit. We moesten even wachten maar er was een rolstoel dus Ella niet te beroerd wilde de rolstoel al gaan duwen O jee kwamen hulptropeen uit de lift en mocht niets doen alleen volgen. Ik als volgzaam type leg me er gewoon bij neer zeker op een vreemd vliegveld in Amerika anders toch nog als Tom Hanks daar rondolen en als we dat zelf allemaal hadden moeten doen was dat zeker gelukt hahah zaten we er nu nog jeeee wat een vliegveld, Goede de jongeman bracht ons naar de douane niets aan de hand... Naar de metro volgensTrees een treinnaar een andere terminal... en daar zaten we keurig op tijd jajaja alweer te wachten op het vliegtuig. De jongeman dropte onderweg onze koffers nog ergens en wij maakten ons wel ff zorgen of dat allemaal goed zou komen, geen probleem.

Oke aangekomen in Fort Lauderdale na 3 uur stond daar een drukke wandelende tuinkabouter op ons te wachten. Kwam zo uit een sprookjesboek... Maakte duizend excuses voor alle oponthoud maar ach er kwam al iemand met rolstoel en Trees nam haar gemak wederom..hahaha ik ook hoor scheelt een hoop trammelant en geloop. Naar de band koffers AANWIJZEN en hup de hulp doet alles hahahaha met veel te zware koffers oke naar de taxi want we hadden het wel gehad en het was al donker... dus we wisten niet waar naar toe en twee uur in een bus zagen we dus echt niet zitten.In het Sheraton hotelaangekomen een alleraardigste jongeman hielp ons weer met de koffers gemak dienst de mens niet waar. Wij nee Trees vroeg nog maar eens of we wel twee apparte bedden hadden Ja zeker geen probleem ( makkelijk he in Amerika is niets een probleem) We hebben geen twee eenpersoonbedden maar reuzenbedden kunnen wel met zijn vieren daar vertoeven. Nog geen invulling gevonden en het wordt onze laatste nacht hier hahaha. Ach grapje moet kunnen. We hebben de eerste avond gegeten in het restaurant van het hotel echt Amerikaans alles is BIG dus ook de maaltijden. Propje vol kwamen we oponze kamer Dat doen we morgen anders hahahaha. Ja dat deden we ook we begonnen om 5 uur al meteen wijntjeen vervolgens zijn we voor het eten gaan slapen om daarna geen druppel meer aan te raken maar wederom lekker gegeten en moeite met de tip hahaha. Nederlanders ach nee gewoon niet zo goed in rekenen in ons voordeel.

Reacties

Reacties

marian s

Heb ik iets gemist trees in een rolstoel?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!