Ella-en-Trees.reismee.nl

7 februari ons verhaal in drie delen dit is nl vierde poging

Ik ben niet te handig met de muis. Hadden ons verhaal al bijna klaar en zit dus aan de verkeerde knop alles weg derde keer.

Surprised
(zo zie ik er nu uit (Ella)
Laughing
dit is Trees op dit moment
Cool
ga incognito verder

Goed we beginnen opnieuw hakken het in verschillende delen

Aangekomen bij vd. Valk langs de A 4. Trees met haar eigen auto vanuit Groningen en Ella gebracht door Kris vanuit Breda. We kwamen zonder dit af te spreken op dezelfde tijd binnen. Hoe krijg je het voor elkaar. Goed eerst de kamer checken, wijntje drinken en Kris ging naar huis. Bitterballen nog een wijntje, toch maar ff eten. Een verrukkelijke Chateau Briand (en dat voor een vd Valk restaurant) goed een afzakkertje pakken en dan naar bed. Ach ja we hebben natuurlijk wel het een en ander gezien daar... Erg rumoerige (of waren het hoerige) Aziatische vrouwen, bij een stel G.... kerels. Later een echt duidelijk hoertje met handboeien en netkousen zichtbaar tot .... Wil je daarmee gezien worden? Goed dan toch maar naar bed. De volgende ochtend voor de wekker wakker. Lekker op tijd. Dus rustig ontbijten behoorde tot de mogelijkheid. Ja zitten dus rustig zegt Trees het is 7.10 uur uh ja we moeten 7.20 bij de bus naar Schiphol staan. Einde ontbijt.. We zaten 7.20 in de bus en 7.21 reed hij weg pffffffff. gered. Ach we zijn altijd ruim op tijd hahaha (op Ella na dan maar goed toen kenden we reismee niet gelukkig)

Bij Schiphol aangekomen wij E ticket geprobeerd te halen Alleen je paspoort erin en hup...hup.....hup niets apparaat bijna gedemonteerd...kwam er een hele lieve aardige man aan om ons dames even te helpen. Tja twee vrouwen he... HIj hup en niets, zegt Trees ineens ik sta waarschijnlijk op de zwarte lijst, hij schoot in de lach ooooh die tanden.... Goed jullie moeten naar de balie om geswiped (in een keer goedna 4keer) te worden ja Trees dan he.

Bij de incheckbalie zat een niet al te vrolijke meneer (echt niet op ons te wachten) hahaha, hij heeft diverse pogingen gedaan lag aan de O die een 0 moest zijn op Trees haar paspoort.tja zoek de verschillen...Hij zou ons wel door laten gaan maar kon niet garanderen dat Trees Amerika in mocht, Visioen Trees alias Tom Hanks uit de film airport hahahaha Ella lekker relaxen op de boot, wil je echt niet. Goed toen de koffers op de band. Trees met veel moeite (heeft een handicap 9...golven zonder clubs met krukken) de koffer op de band Is die toch te zwaar..... Eraf met klotsende oksels aan het herpakken Eruit, spullen bij Ella erin mazzel heeft nooit zoveel mee hahaha...Koffers erop Trees haar koffer goed Ella haar koffer te zwaar, maakt niet uit ik lach liever dan Trees hahaha Nu mocht het nl wel.

Bijde douane bijna alles uit trekken armen omhoog en geen problemen pfffffff. Goed na snel winkelen naar de gate. Krijg je door al die stress. Trees bellen met Jan, Jan heeft van alles uitgezocht. We zaten bij de gate en toen belde Jan Trees hoefde alleen maar even terug naar de incheckbalie dan kwam alles goed. Gelukkig is Trees niet zo blond als ze eruit ziet en is even naar de grondstewardess gegaan. Was niets aan de hand Trees was cleared. Ach ja...Een mazzel Trees met haar krukken mocht als eerste aan boord en ik als begeleiding moest met haar mee. We hadden een paar super plekken. De rest komt in volgende editie voor alles weer weg is.... tot zo

margot en sieger

moehaha

marian s

Zeer beeldend geschreven,of ik er bij was.
Ga zo door groet marian

Liesje

zeer beeldend erg opnduidelijk! ik denk dat je het zelf helemaal prima voor je ziet maar das lastig als je er niet daad werkelijk bij was. ikk hoor hetw el weer a;s je terug bent haha. (ik mis de ondertiteling) veel plezier!!

kris

weer met de bekende ella humor geschreven beetje onduidelijk moedertje!!! de wijn is zeker lekker!
veel plezier beiden

Edith

Hey Ella! Lekker duidelijk verhaal haha!!! Heb erg gelachen! Heb je je matrozenpakje al aan gehad? X