Ella-en-Trees.reismee.nl

Antigua

Hallo allemaal

Lieve trouwe lezers hahaha

We zijn dus bij de kapitein geweest en dat bleek een VIP uitnodiging te zijn. Niet iedereen maag daar komen. Was wel leuk heel informeel en hij geeft idd geen handjes en zoentjes hahaha. We hebben een tijd met de eerste stuurman en zijn vrouw gesproken zijn nederlanders. Wel gezellig. Goed weer lekker gegeten.

Goed we zijn naar Dominico geweest erg mooi eiland met watervallen en Geijsers die stinken naar rotte eieren. Hebben mooie foto's kunnen maken nog steeds jammer dat we dat niet kunnen laten zien. We hadden een prive chauffeur gerergeld en hebben meer van het eiland gezien dan de gemiddelde medereiziger. Nu was dat niet zo moeilijk want die wilden niets.

's avonds gala avond dus lange jurk aan en ja eigenlijk mijn hoge hakken , nu wil het feit dat ik door mijn rechter enkel ben gegaan en god mag weten wat ik met mijn linker voet heb gedaan maar ik heb twee dikke enkels (voeten) Trees nog steeds veel last van haar knie zeker na zo'n dag lopen. Dus we passen goed tussen het gezelschap hahahaa. We hebben dus maar iets lagere schoenen aan getrokken.

Na het eten naar de show..... tja beetje amerikaans.... Was wel leuk daarna naar de pianobar want Mark is de beste entertainer op het schip. We moesten muziek van series raden hahahaha was een aardige man die ons wel hielp en sommige wist ik ook echt.

Was wel lachen we hebben een speldje van de maasdam gekregen (wie niet hahaha)

Nog even in het crows nest niet veel bijzonders een canadees echtpaar die ons vertelden hoe slecht de winter was geweest we verstonden de helft niet dus was vast wel erg slecht.

Vandaag Antigua.....niet zoveel van gezien Ik ben alleen van boord gegaan Trees had wel veel last van haar knie en we hadden een rust dag. Dank je Jan Antigua is idd niet het mooiste eiland waar we aan leggen. Dus alleen een magneet voor op de koelkast gekocht.

Vanmiddag met John gesproken de entertainer voor vrijdagavond. Gezellig type. We krijgen een tribute to the Beatles. Ben benieuwd.

Verder niet zoveel bijzonders te melden vandaag alleen dat we redelijk getint zijn Noem het rood ahahaha. Toedeloe voor vandaag en tot morgen

Liefs Ella en Trees

's avonds

leo.thea@hotmail.com

Lieve Trees en onbekende Ella

Wat fijn dat jullie zo genieten, en gelukkig dat de rest allemaal oud en/of belegen is, komen jullie eindelijk aan jullie rust toe.......als jullie niet teveel in die pianobar rond blijven hangen.
Gelukkig weer een beetje zon op jullie lijf gehad.
Heb je niet voor niets gezonnebankt Trees!
Voor a.s. zondag een hele fijne verjaardag toegewenst en we zien elkaar gauw na de vakanties.
Morgen vliegen we naar Finslapland en daar hebben we geen computer maar wel rendieren maar die communiceren niet en vooral niet over zo een afstand.
Geniet nog lekker van jullie laatste zeedagen.

Lieve groeten Thea en Leo

Annelie

Lieve trees,

Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag en gefeliciteerd met je verjaardag.
En ik wens jullie beide nog hele fijne dagen toe.

liefs xxx Annelie

sonja

Lieve Trees, vandaag 20 februari ben je jarig en ik wens je een mooie, ontspannende maar ook spannende warme, hete, zwoele dag toe. Hier is het fris dus dat zou wel eens knap kunnen tegenvallen als jullie weer huiswaarts keren. Geniet nog van die laatste paar dagen. Lieve groeten Sonja

Geesje

Lieve Trees happy birthday!!! Hele fijne dag toegewenst, misschien krijg je wel een kushand van de kapitein (-).

Liefs Geesje.