Ella-en-Trees.reismee.nl

puerto rico

hallo allemaal

eindelijk weer een berichtje van ons, maar we hebben dan ook een vol programma.

San Juan was erg leuk, kleurige huizen en een prachtig fort. Waar we dus ook geweest zijn. Nog een wandeling gemaakt langs de stadsmuren. En toen begon het dus te hozen werkelijk tot op ons hemd toe nat. Als verzopen katten weer terug aan boord. De zon brak door dus wij snel de bikini aan en op de stoel op het hoogste dek (12 hoog).

Eindelijk lagen we op ons plekje Heerlijk.....ahum de zon kon ons waarschijnlijk niet luchten of zien en was snel verdwenen om plaatste maken voor een lokaal buitje hahahah. De amerikanen noemen het blessings. Nou zeiden wij we hebben al blessings genoeg gehad geef ons de zon maar.

Avond lekker eten vanaf 20 uur Keuken is erg goed. We zijn ondertussen wel in aanzien gestegen van de 7de naar de 8ste verdieping. Alles was Valentijn. Een ijssculptuur van twee kussende figuren (aan het eind van de avond waren ze wel uitelkaar gegroeid) Alles werd opgedient met hart vormpjes en we kregen bij binnenkomst een echte roos. Ja ja we zijn redelijk populair aan boord. We are the girlson board. Lachen want ach ja zoals jullie al weten zijn we redelijk jong!!!! Iedereen is wel heel vriendelijk, mensen praten allemaal met je.

Hebben meerdere rozen en snoepjes gekregen.

Eerst na het eten zijn wegaan dansen bij het zwembad, open lucht (dak was open, zoals bij de Arena)Iets kleiner.

We hebben Bingo kaarten gewonnen ja dat is wel het toppunt van de avond hahaha.

Toen de muziek stopte zijn we naar de pianobar gegaan om mee te zingen met Mark te pianist. Hij is geweldig. Leuke muziek en leuke man. Maximale aantal bezoekers is 15.Maar goed die wel heel gezellig.

Na sluiting van deze bar zijn we naar het crows nest gegaan. Daar hebben we weer gedanst met hele charmante mannen............ Zo lief twee schatten van mongolen (syndroom van down dus) Maar ze konden wel heel goed dansen. En we kregen handkusjes toen ze weg gingen. Ze komen uit Engeland. Justin en Adrian. Geweldig. Hebben wel gelachen.

Aan het eind vande avond ook (meer) wijntjes en 'borrels' gedronken.Hadden er toen geen last van hahahaha maar vanmorgen was ik (Ella) toch redeljk brak. Vanavond dus geen bottum ups van vodka en limoen met suiker. Was wel heel lekker maar beetje gevaarlijk. We hebben onze punt gezet. Iedereen zei ons vanmorgen wel heel vriendelijk goedemorgen.

Vandaag naar st Barth's geweest. Net zoiets als Monaco moesten er met de reddingsboot naar toe vanaf het schip. Water zo blauw ongelooflijk mooi. Maar het eiland viel tegen, net zo groot als Schiermonnikoog. Alleen erg exclusief. Een jurkje van 400 euro was nog goedkoop. Bij de juwelen stonden geen prijzen. Trees zag een bijouterie hahahahaha wij erheen dat zag er niet zo duur uit......... ja ringetjes waren wel geprijst 1400 euro minimaal. Binnen een uur waren wij weer thuis. Kwam goed uit want we moesten om 4 uur naar de BINGO. Dat krijg je aan boord met 80 + Nou bij de Bingo was dit zeker het geval. hahahaha Ik had een kaartje Trees was de hare al kwijt (leeftijd????) maar goed we kwamen daar en toen bleek dat je kaarten moest kopen Zit je dan met een gratis kaartje. Met een gele rand mijn god mag weten wat dat betekend. Ik niet dus ik zei tegen iemand ik snap er niets van. Dat mens keek me zo verbaasd aan en ging me uitleggen hoe bingo ging.

Frown
Ik pieste bijna in mijn broek. Trees ook en aangezien we geen Tena lady hebben zijn we maar weggegaan. en niemand wilde ons kaartje. Gelukkig snappen we meer van computers hahahaah.

Ookal verdwalen we standaard iedere dag op de boot.

Vanmorgen zei de manager van de eetzaal ofwe onze rollater niet in het looppad wilden parkeren want dan gingen ze hem als bijzet tafel gebruiken...... Ja was van onze achterbuurman. (de manager is een nederlander) Met dat ik dit schrijf komt die man voorbij geschoven.

Vanavond gaan we naar de kapitein handjes schudden zonder hand te geven, anders wordt ie ziek hahahahahaha Hoe doe je dat??????

Denk dat ik hem maar een kusje geef, alleen alshij er leuk uit ziet want hij mag dan kapitein zijn maar we hebben hem nog niet gezien. We dachten trouwens dat we er om 5 uur moesten zijn (krap op de bingo) Maar gelukkig zag Trees op de uitnodiging dat het 7.15 pm was. Waren we wel op tijd geweest in onze lange jurk opgedoft en wel....... in een lege zaal hahaha. Ons af te vragen in een lege zaal wat er nu dan aan de hand was??Verkeerde zaal???? Kan zomaar hier.

We varen net weer.

Morgen gaan we naar Dominica...Hoop morgen weer wat te vertellen... Over de kapitein etc.

Sluiten af op de manier zoals ze hier iedere aankondiging afsluiten

This was it for know toedeloe.

PS we gaan op voor nieuwe avonturen, Even vergeten we zaten vanmiddag dus bijna op de verkeerde boot. Wilden instappen en de man bij de boot zei waar moeten jullie heen wij moeten daar op.... Zaten bijna binnen toen hij onze kaartjes wilden zien en ja hoor verkeerd hahahahahahah dus weer terug en naar de boot van ons schip klinkt raar maar dat is als je heen en weer moet varen naar de kant. Trouwens was zo gek niet geweest want die boot was veel mooier hahahahah allemaal een balkon tja je kunt niet alles hebben.

toedeloe tot morgen

geesje@mascarade.nl

Hallo dames van het goede leven, nou dan organiseren we toch hier een binggggggggoooooooooo avondje, want daar mogen jullie niet, haha. Trees nog bedankt voor je smsje. Hopelijk krijgen jullie geen "blessings"meer, maar echte lekkere zon. Veel plezier en lieve groetjes Geesje.

marian s

Dat Gratis kaartje betekend vast dat jullie de ballen moeten draaien en de nummertjes oplezen.
Ella ben je al bruin?
het is hier soms nog koud en een waterig zonnetje .
Jij boft toch maar groet je schone zus.